01 juni 2010

05


mitt rum luktar gott. det är nystädat och harmoniskt och jag är romantisk.

istället för att gå ut lyssnar jag på fantastisk musik och dammar hyllor, och det känns helt okej. på fredag tar jag studenten, springer runt i en vit mössa och tänker nog väldigt kristiniga tankar och har bubbel både i glaset och i huvudet.

igår satt jag på fina toves balkong och åt haloumi och blickade ut över ett måndagstomt vaksalatorg och ett fantastiskt musikens hus och allt var bara så himla fint. sen mötte jag några män och en kvinna på palermo och cyklade hem i ett uppsala där solen just gick upp och det var bara så festival.

och lite har faktiskt förändrats.
jag kan uppskatta saker söta som socker, jag älskar klyschorna och jag vet var jag står politiskt.
allt känns helt okej ändå, för jag har ett sommarjobb och väldigt få sommarplaner förutom emmaboda och kan göra vad jag vill i en hel sommar. och sen kommer hösten, och då har jag planer som jag får ändra när och hur som helst.

less talking, more el perro del mar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar